|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
.......................Hvor Web. 1.0 var "connecting people to information " .........Er Web 2,0 "connecting people to people" - og mughetene kan bli dine! - Web 2.0 er en manifestering av forbrukermakt - - Hvordan skal en utnytte denne nye kraften, hevde seg - og å tjene penger på den. - Hvordan skal en posisjonere seg i forhold til det sosiale web? - I praksis at alt du har lært om Markedsføring - er dødt, må begraves. - Den nye verden er rimeligere, tillater deg å komme lengre og du kan uttrykke deg gjennom flere kanaler. - Det handler om å utnytte samspillet mellom ditt nettsted og verktøyene: blog, vlog, podcast, mm. - Det du får igjen - er en oversikt som tillater deg å delta og posisjonere deg. - Du vil kunne stille nye krav til dine webutviklere, formulere prioriteter og spare en mengde penger. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Hvordan utnytte den nye kraften i Web 2.0. For å hevde deg må du tenke på en annen måte. Du må delta. Det er ikke bedrifter som eier merkenavn. Det er brukerne. "Avbruddsmarkedsføring" erstattes av "tillatelses- markedsføring". Vi gjennomgår eksempler på tabber og på suksesshistorier. Opprettelse og drift av en blog - enkel tilgang til markedsmakt. Teknikker for segmentering av markedet for økt deltagelse, er blant tama. Hvor tilgjengelig er video og audio og hvilke løsninger har vi? - Fra blog til blogosfære. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
©Tomo Trading - Steintreveien 3 - 5238 Rådal • Kontakt Tor Moltu • Mobil (47) 416 73 666 - tor@tomotrading.no |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||