.......
Konferansen "finn-oss.no"


| Kontakt us | | e-Booking • prices |
.......................Hvor Web. 1.0 var "connecting people to information "

.........Er Web 2,0 "connecting people to people" - og mughetene kan bli dine!


- Web 2.0 er en manifestering av forbrukermakt -
- Hvordan skal en utnytte denne nye kraften, hevde seg - og å tjene penger på den.

- Hvordan skal en posisjonere seg i forhold til det sosiale web?
- I praksis at alt du har lært om Markedsføring - er dødt, må begraves.
- Den nye verden er rimeligere, tillater deg å komme lengre og du kan uttrykke deg gjennom flere kanaler.
- Det handler om å utnytte samspillet mellom ditt nettsted og verktøyene: blog, vlog, podcast, mm.

- Det du får igjen - er en oversikt som tillater deg å delta og posisjonere deg.
- Du vil kunne stille nye krav til dine webutviklere, formulere prioriteter og spare en mengde penger.

- Hvordan utnytte den nye kraften i Web 2.0.

For å hevde deg må du tenke på en annen måte. Du må delta.

Det er ikke bedrifter som eier merkenavn. Det er brukerne.

"Avbruddsmarkedsføring" erstattes av "tillatelses- markedsføring".

Vi gjennomgår eksempler på tabber og på suksesshistorier.

Opprettelse og drift av en blog - enkel tilgang til markedsmakt.

Teknikker for segmentering av markedet for økt deltagelse, er blant tama.

Hvor tilgjengelig er video og audio og hvilke løsninger har vi?

- Fra blog til blogosfære.

©Tomo Trading - Steintreveien 3 - 5238 Rådal • Kontakt Tor Moltu • Mobil (47) 416 73 666 - tor@tomotrading.no